چه کسی برنده بالاترین جایزه در دانشگاه آکسفورد شد؟



یک دانشجوی فیلیپینی در ماه دسامبر سال جاری در دانشگاه معتبر آکسفورد انگلستان بالاترین جایزه را دریافت کرد.

به گزارش ایسنا، از دهان اینتراکشن، ش به ایلین جوی کالاپائو در 2 دسامبر توسط یک فارغ التحصیل از دانشگاه آکسفورد “مدرک عالی” اعطا شد که یک دانشجوی فارغ التحصیل می تواند در جامعه بریتانیا به آن دست یابد.

انتظار می رود او در 12 مارس 2022 از دانشگاه فارغ التحصیل شود.

الین که دومین مدرک کارشناسی ارشد خود را دریافت می کند، گفت: “موفقیت خود را مدیون خدا، خانواده، دوستان، معلمان و دیگرانی هستم که به من کمک کرده اند.”

او در مورد چگونگی رسیدن به این موفقیت گفت: من همیشه به خودم سخت می‌گرفتم و اخیراً متوجه شده‌ام که باید هر بار تغییر کنم تا بتوانم همیشه پرشور باشم و با چالش‌ها روبرو شوم.

الین قبل از فارغ التحصیلی از دانشگاه آکسفورد گام های بلندی برداشت. در سال 2010 از دانشگاهی در فیلیپین فارغ التحصیل شد و ضمن ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد، دانشیار شد.

در سال 2016 رویای تحصیل در خارج از کشور را آغاز کرد.

سپس برای بورسیه تحصیلی در انگلستان اقدام کرد که به کشورهای توسعه یافته پیشنهاد شد، اما موفق نشد. او 4 سال برای گرفتن بورسیه تلاش کرد و در نهایت در سال 2020 بورسیه شد.

«تحصیلات من در آکسفورد مربوط به دوران کووید-19 بود و خانواده ام درگیر کووید-19 شدند و من چند نفر از بستگانم را از دست دادم و در همان زمان پدرم زوال عقل داشت.

این مسائل باعث شد الن در این شرایط به فکر ادامه تحصیل یا بازگشت به خانه بیفتد و در نهایت به این نتیجه برسد که در سخت ترین سال زندگی اش و حتی پس از بازگشت از سر کار مجبور است به دنبال آرزوهایش برود. بنابراین سعی کرد هر چه زودتر تحصیلاتش را تمام کند تا یک سال از خانه دور بماند.

او گفت که مسافت طولانی بریتانیا تا فیلیپین و دوری از خانواده اش برای او یک “شکنجه عاطفی” بود. بنابراین او قصد دارد پس از فارغ التحصیلی از آکسفورد استراحت کند. زیرا تحصیل در آکسفورد باعث بی خوابی و فشارهای بد زیادی شده است.

این دانشجوی فیلیپینی در پایان گفت: به دانشگاه آکسفورد مانند هر دانشگاه دیگری در خارج از کشور فکر کنید. با فرض اینکه رسیدن به دانشگاه کمکی به رسیدن به آن نمی کند. با این حال، این بدان معنا نیست که برای رسیدن به آن باید سخت کار کنید. بیاموزید که در هر تلاشی که انجام می دهید همیشه بهترین خود را ارائه دهید، زیرا تنها با دادن بهترین ها می توانید بهترین پاداش را دریافت کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید