قطار موعود کلاس را نگرفت – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


خبرگزاری مهر – گروه استان ها: کارخانه 35 هکتاری صدر فولاد سالانه 6000 تن فولاد تولید می کرد اما در سال 96 خط تولید آن به دلایلی تعطیل شد و حدود 240 کارگر کارخانه خود را از دست دادند.

مشکل فعال شدن مجدد این کارخانه به موقع است ماه پیش از این نیز بارها از سوی مسئولان و مسئولان رسانه ای اعلام شده و هر کدام از آن مسئولان روز افتتاح این واحد صنعتی را اعلام کرده اند.

پس از اعلام روزهای یک ماه و سه ماهه برای فعال شدن مجدد این کارخانه، اکنون این بار «فرهاد نقره اياستاندار لرستان آب بر دستان مردم و کارگران این کارخانه ریخت و قول داد تا پایان امسال این کارخانه شروع به کار کند.

اعلام تاریخ جدید برای فعالیت مجدد «صدر فولاد»

وی در سخنانی در ابتدای این نشست گفت: مشکلات واحدهای تولیدی استان از سوی مدیر کل سازمان صنعت معدن و تجارت ارائه و ابلاغ شد. تایید شده توسط مرکز استان

گره کور

استاندار لرستان تصریح کرد: در این جلسه مشکلات شرکت «سدر فولاد» لرستان به طور ویژه بررسی شد و با توجه به توافقات قبلی در جلسات قبلی و حل مشکل برق و گاز این شرکت، امروز موضوع انسداد حساب های بانکی این شرکت جلسه شورای امنیت به تعویق افتاد.

نقره اي وی افزود: شرکت صدر به سازمان امور مالیاتی و بانک‌های ملی ملت، تکارت، کسیورزی و سپه بدهکار است و سازمان مالیاتی با همکاری در پرداخت بدهی‌ها و بخشودگی جرایم موافقت کرده است.

وی افزود: با توجه به رفع مشکلات موجود، با توجه به وعده ها و وعده های داده شده توسط مدیران شرکت تا قبل از پایان سال، آغاز به کار و بهره برداری از این واحد تولیدی از طریق اطلاعات عمومی اعلام خواهد شد. استان.” این شرکت

وعده یک ماهه که محقق نشد!

این بیانیه در حالی منتشر شد که پیش از این محمد رزم رئیس کل دادگستری لرستان از این کارخانه بازدید کرده بود و گفته بود که کارخانه صدر فولاد تا یک ماه آینده فعالیت خود را در بخش خصوصی آغاز می کند.

وی گفت: بر اساس برنامه ای که توسط کانون گرامیداشت هفته قوه قضائیه تهیه شده و در چارچوب اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، بیاناتی از سوی مقام معظم رهبری و حمایت از تولید و همچنین اجرای راهکارهای راهبردی ابلاغ شد. سال، پشتیبانی برای تولید، پشتیبانی و حذف توپ های فولادی ارائه شد.

قطار وعده ها خرماتو را طبقه بندی نکرد

رئیس کل دادگستری لرستان گفت: این کارخانه یکی از بهترین واحدهای تولید فولاد و میلگرد است که 240 نفر در سطح بالا مشغول به کار هستند. زایی من دوست ندارم.

رزم همچنین کمبود سرمایه در گردش حدود 150 میلیارد تومانی را یکی از دلایل تعطیلی کارخانه صدر دانست و گفت: موفق و در واقع واحد تسهیلات را دریافت می کند.

وی گفت: با جلساتی که در مرکز امداد استان درباره این یگان برگزار شده، امیدواریم تا یک ماه آینده این یگان به کار خود ادامه دهد.

رئیس کل دادگستری لرستان تصریح کرد: شرکت صدر فولاد در ماه آینده است العمل کار پیمانکار بخش خصوصی آغاز می شود، در غیر این صورت افراد بخش خصوصی سرمایه در گردش لازم را به عنوان سهامدار در این کارخانه پیدا خواهند کرد.

قول سه ماهه برای تعمیر

مهرداد ویسکرمی نیز نماینده مردم خورماتو و چگنی وی پیش از این در سخنانی در مجلس شورای اسلامی عنوان کرده بود: پیرو جلسه 20 مردادماه سال جاری در تهران، روز پنجشنبه 12 شهریور بر اساس وعده های «احمد بیگی» و «امیدی» برگزار شد. و در آن جلسه تفاهم نامه ای امضا شد.

وی ادامه داد: در ابتدای راه اندازی شرکت جلسه دو ساعته تشکیل و مقرر شد حداکثر ظرف مدت سه ماه تعمیر و بازسازی شود. به روز رسانی ابزار این شرکت باید انجام شود.

نماینده مردم خورماتو و چگنی در مجلس شورای اسلامی عنوان شد که در این جلسه خدمت این دوستان یادآور شد که تا ممکن است علاوه بر موارد اضطراری، نیروهای بومی که کار برخی از افرادی که در شهرهای دیگر کار کرده اند نیز دعوت شده اند تا در صورت تمایل به همان شرکت برگردند.

گره کور

ویسکرمی گفت: تصمیم بر این شد که این شرکت در دو فاز شروع به فعالیت کند و 12 و 18 نوبت آزمایشی به مدت 15 روز انجام دهد.

وی در ادامه با بیان اینکه مسئولان مربوطه باید تخصص نظامیان را در نظر بگیرند و دستورات و بازی های حزبی را وارد این مجموعه نکنند، افزود: در این دوره نوسازی نیروها نیز آموزش های لازم را خواهند دید.

نماینده مردم خورماتو و چگنی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در آینده طرح توسعه این شرکت نیز در دستور کار قرار دارد.

ویسکرمی گفت: «طرح مالکیت جدید، داشتن 4.5 میلیون تن محصول در بخش تخریب کارخانه است که بیش از 2000 شغل مستقیم ایجاد خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید