انتقاد از افزایش بدهی ازدواج


واقعیت این است که قوانینی که مجلس می خواهد تصویب کند جز نقض حقوق زنان اثری ندارد.

مقامات ما راه خود را گم کرده اند. موضوعی که می تواند باعث افزایش زاد و ولد در کشور شود، احساس امنیت و امید خانواده هاست. دولت باید از خانواده‌ها حمایت کند، در عین حال هیچ‌وقت قانون حمایت از خانواده نداشتیم.

صیانت از خانواده به این معناست که همه خانواده ها باید حق فرزند داشته باشند نه اینکه فقط برخی خانواده ها، امنیت اجتماعی همه جانبه در کشور وجود داشته باشد تا خانواده ها حفظ شوند. کشورهای دیگر واقعاً به این مشکل رسیدند و با تصویب قوانین تشویقی توانستند این مشکل را حل کنند اما در کشور ما نتوانستند مرخصی 9 ماهه زایمان را به درستی سامان دهند! الان هم خیلی ها به همین دلیل بیکار شده اند، مسئولان ما به جایی رسیده اند که خیلی از شرکت ها ترجیح می دهند مردم تنها کار کنند، چون داستانی از کودکی و دردسرهای آن ندارند!

اعتباری که برای این منظور اعطا می شود کاری جز تحریک سایر مشکلات اجتماعی نخواهد داشت. همانطور که قبلاً دیدیم، بدهی های ازدواج باعث تقویت ازدواج های رسمی شد.

اگر یک درصد این قوانین می تواند نرخ زاد و ولد را افزایش دهد، اما در آینده ای نه چندان دور شاهد افزایش کودکان کار و تکدی خواهیم بود، زیرا این قشر از جامعه به طور طبیعی فرزندان خود را افزایش می دهند و در چنین مواردی افزایش خواهند یافت. انجام خواهد داد. حل مسائلی مانند ریشه و هزینه نیاز دارد. برای حل این مشکل دولت باید تاوان آن را بپردازد وگرنه با قوانین ذکر شده جلوتر نمی رود.

دیدگاهتان را بنویسید