15 هزار شهروند شهرستان اسلام آباد از آب شرب مستمر بهره مند شده اند



سید ˈاسگر صفویˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اکیپ های انجام این کارها و بارندگی ها در کمتر از 24 ساعت مشکل کاهش فشار آب شرب ساکنان محله های تحت این شرایط را برطرف کردند. چاه.» و افتتاح این دو چاه حل شد. در شهر اسلام آباد غربی.

وی از عملیات تسلیح شماره چهار محله شهر به عمق 70 متر و دبی 16 لیتر در ثانیه پس از 12 ساعت خبر داد و گفت: با تعویض موتور برق 45 کیلووات و 374/4a. پمپ الکتریکی، شماره حافظه. چهار محله شهر، این آبجو دوباره کار می کرد.

به گفته مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اسلام آباد خزر، در عملیات دیگری که پس از 10 ساعت با موفقیت به پایان رسید، چاه شماره یک ولیعصر(عج) شهرستان اسلام آباد خزر به عمق 70 متر و آبدهی شد. 20 لیتر در ثانیه با موتور الکتریکی 45 کیلووات و پمپ شناور 384/6a که آب پایدار تولید می کند و تا 2000 مشترک می رسد.

صفوی همچنین با اشاره به اینکه افزایش جمعیت و کاهش سطح منابع آب موجب اهمیت ویژه در کنترل مصرف آب و استفاده بهینه از آن شده است، افزود: برای حفظ این فیض الهی اتخاذ شد.

گفتنی است شهرستان اسلام آباد خرب دارای 25 هزار و 962 مشترک آب و فاضلاب و بیش از 95 هزار نفر جمعیت آن در 65 کیلومتری شهر کرمانشاه است.

دیدگاهتان را بنویسید