بهاروند گفت: قرارداد اسکاچ در زمان حضور من در فدراسیون فوتبال با ریال منعقد شد.


بهاروند گفت: قرارداد اسکاچ در زمان حضور من در فدراسیون فوتبال با ریال منعقد شد.

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران و نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال گفت: قرارداد اسکوچیچ در زمان فعالیت من در فدراسیون فوتبال با ریال منعقد شد و این قرارداد تغییری نکرده است.

هدایت تیم ملی فوتبال ایران بر عهده «دراگان اسکوچیچ» تیم ملی فوتبال ایران یک تیم بین المللی فوتبال است. تیم ملی به نمایندگی از ایران بازی خواهد کرد و زیر نظر فدراسیون فوتبال ایران فعالیت خواهد کرد. مرکز ملی فوتبال ایران میزبان تمرین این تیم و سایر رده های تیم ملی فوتبال ایران است. اولین بازی رسمی تیم ملی همچنین در سوم شهریور 1320 در کابل مقابل افغانستان بازی شد که با تساوی به پایان رسید.

به گزارش سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، «حیدر بهاروند» درباره وضعیت قرارداد اسکوچیچ گفت: زمانی که رئیس فدراسیون فوتبال بودم، پس از پیشنهاد من و با موافقت کمیته فنی و هیئت مدیره فدراسیون فوتبال. کارگردانان از سوی فدراسیون فوتبال، ریاست تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران را انتخاب کردیم. با توجه به شرایط سخت اقتصادی و افزایش نرخ ارز در کشور، قرارداد اصلی سرمربی تیم ملی را با ریال منعقد کرده ایم. این قرارداد توسط تیم حقوقی فدراسیون فوتبال تنظیم و امضا شده است.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال همچنین گفت: برخلاف شایعات برخی افراد، این قرارداد تغییری نکرده و نرخ قرارداد اسکاتلند ریال است. متن قرارداد همان متنی است که به تایید تیم حقوقی رسیده و به امضای مربی تیم ملی نیز رسیده است، اصل قرارداد در فدراسیون فوتبال وجود دارد و در حال اجراست. این قرارداد به ادارات نظارت نیز ارسال شده است لذا این موضوع را نیز جهت بررسی و پیگیری قانونی به ادارات محترم قضایی فدراسیون فوتبال ارسال کرده ایم. بهتر است کسانی که مدعی تغییر قرارداد با ریال به دلار اسکوچیچ هستند این نسخه را منتشر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید