معرفی ساعت های هوشمند برای آیفون های جدید


دکتر ساینا

در حالی که بهترین ساعت های هوشمند برای آیفون ممکن است اپل واچ باشد، این بدان معنا نیست که آنها تنها گزینه هستند. بدیهی است که کفش های اپل به خوبی با آیفون ها ست می شوند، اما اگر به دلیل طراحی یا قیمت به دنبال گزینه های دیگری هستید، این مقاله را فراموش نکنید. به طور معمول، ساعت‌های هوشمندی که از سیستم‌عامل گوگل پشتیبانی می‌کنند با آیفون‌ها به خوبی کار می‌کنند، اما ممکن است برخی از ویژگی‌هایی را که فقط با گوشی اندرویدی کار می‌کنند از دست بدهید. با این حال، ساعت های هوشمند گوگل می توانند بیشتر از اپل واچ آزمایش شوند، پس با معرفی بهترین ساعت های هوشمند برای آیفون های جدید همراه باشید.

بهترین مدل های آیفون کدامند؟

اول از همه، بیایید ببینیم کدام مدل جدید آیفون بهترین انتخاب است. بهترین آیفون ها در گزینه ها گنجانده شده اند، از جمله آیفون 13 جدید، آیفون 13 پرو و ​​آیفون 13 پرو مکس جدید. هر چهار گوشی دارای تراشه های قوی تر، عمر باتری بهتر و دوربین پیشرفته هستند. اپل سال‌هاست که گوشی‌های خود را به‌روزرسانی می‌کند، بنابراین می‌توان برای مدت طولانی از آن‌ها استفاده کرد، زیرا گوشی‌های اپل عموماً گران هستند، هزینه یکی از اصلی‌ترین مواردی است که هنگام خرید باید در نظر داشت. با این حال، اگر بخواهیم مدل را به عنوان بهترین انتخاب در نظر بگیریم، می‌توان گفت که آیفون 13 در حال حاضر بهترین مدل آیفون در سایت‌های خرده‌فروشی لیپک و گوشی‌های هوشمند است که می‌توانید از آنجا بخرید، این گوشی تقریباً ارزش خرید را دارد. دوربین های روشن، صفحه نمایش تطبیقی ​​و عمر باتری طولانی.

بهترین ساعت هوشمند برای آیفون چیست؟

اکثر ساعت‌های هوشمند معیارهای اولیه سلامت شما مانند گام‌ها و کالری‌ها را محاسبه و تجزیه و تحلیل می‌کنند، در حالی که سایر ساعت‌های هوشمند ویژگی‌هایی مانند سطح اکسیژن خون، ردیابی خواب، نظارت بر ضربان قلب و تماس‌ها، راه‌اندازی برنامه‌های مختلف و … را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. ظرفیت ساعت هوشمند هرچقدر هم باشد مفیدتر خواهد بود و در عین حال قیمت آن نیز افزایش می یابد. علاوه بر ویژگی های پارامترهایی مانند کیفیت و جنس ساخت، نوع صفحه نمایش و مقاومت در برابر آب نیز بر قیمت تاثیرگذار خواهد بود. فراموش نکنید که هنگام خرید ساعت هوشمند نیازها و اهداف خود را در نظر بگیرید تا با توجه به بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

ساعت هوشمند Amazfit GTR

این ساعت هوشمند دارای بدنه 47.2 میلی متری از جنس استیل ضد زنگ و صفحه نمایش OLED با تراکم پیکسلی 326 ppi است. با وجود ساختار فولادی، وزن کلی ساعت همچنان زیر 50 گرم است. صفحه نمایش تیز ساعت هوشمند amazfit توسط گوریلا گلس 3 با ترک و خط و خش محافظت می شود و همچنین در عمق 50 متری در مقابل آب قرار دارد. باتری 410 میلی آمپری می تواند 74 روز در استفاده اولیه و 24 روز در استفاده معمولی دوام بیاورد. این ساعت می تواند 12 حالت مختلف ورزشی را ردیابی کند که عبارتند از:

  • تمام شدن
  • راه رفتن
  • دوچرخه بیرون
  • تردمیل
  • داخل دوچرخه
  • در آب آزاد بشویید
  • شنا در استخر
  • کوهنوردی
  • دویدن در جاده
  • اسکی و ورزش های عمومی

ساعت هوشمند T-REX Smartfight

دکتر ساینا

Amazfit T-TEX اولین ساعت ورزشی این برند است که برای استفاده در فضای باز طراحی شده است و با استانداردهای نظامی استاندارد و عمر باتری عالی، تقریباً در هر محیطی می توانید از آن استفاده کنید. این ساعت دارای سایز استاندارد نظامی 810 برای محیط های متخاصم است، به این معنی که می تواند دمای 70- تا 70- درجه را تحمل کند و در عمق 50 متری ایمن بماند. در قلب T-Rex یک صفحه نمایش 1.3 اینچی 360 درجه AMOLED قرار دارد. از نظر عمر باتری، T-Rex با استفاده منظم می تواند تا 20 روز دوام بیاورد. با فعال سازی GPS این زمان به 40 ساعت کاهش می یابد. همچنین در سایت لیپک می توانید سایر محصولات برند Amizfit را برای بهترین انتخاب مقایسه و بررسی کنید.

ساعت هوشمند HILO SOLAR

ساعت SILAR Halo یک ساعت ارزان اما با کیفیت است که می تواند بهترین انتخاب شما در رنج قیمت زیر 1 میلیون باشد. این ساعت دارای صفحه نمایش 1.28 اینچی TFT با وضوح 240 در 240 پیکسل است که کیفیت کلی تصویر مورد تایید را تضمین می کند. عمر باتری نیز با توجه به ظرفیت 340 میلی آمپری خوب در نظر گرفته شده است و با توجه به مشخصات ارائه شده توسط هیلو می توان انتظار 30 روز استفاده از پایه را داشت. از دیگر ویژگی های این ساعت هوشمند می توان به کنترل موسیقی، ردیابی خواب، مدیریت تماس و پایش ضربان قلب اشاره کرد.

بهترین ساعت هوشمند برای آیفون چیست؟

همانطور که در ابتدا گفتیم، ساعت های اپل به دلیل سازگاری کلی، انتخاب بهتری برای آیفون خواهند بود، اما ساعت های هوشمند دیگر نیز می توانند به همان اندازه مفید باشند. همه چیز به نیاز و بودجه شما بستگی دارد. اگر به رانندگی علاقه دارید، می توانید بگویید که ساعت مچی T-REX MaseFit انتخاب هوشمندتری نسبت به اپل واچ است زیرا در شرایط سخت به خوبی مقاومت می کند. به عنوان جمله آخر ابتدا نیازهای خود و سپس بودجه خود را برای خرید مناسب ارزیابی کنید.

زنگ زدن! این مقاله صرفا جهت آشنایی شما با کسب و کار مهمان و اینکه سایت هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با آن نمی پذیرد منتشر شده است. اطلاعات بیشتر



دیدگاهتان را بنویسید