سرمربی تیم ملی هندبال: اردوی رومانی لغو شد



به گزارش ایرنا، مانوئل مونتایا فرناندز در نشست خبری با تیم ملی هندبال عراق گفت: دیروز یک بازی دوستانه با تیم ملی عراق داشتیم و برخی از بازیکنان حال خوبی نداشتند. بعد از شام دیشب، حال برخی از بازیکنان خوب نبود و دکتر پیشنهاد کرد که ممکن است عروق کرونر متفاوتی داشته باشند.

سرمربی تیم ملی هندبال گفت: خیلی سریع این اتفاق افتاد و ما باید به فدراسیون رومانی می‌گفتیم که نمی‌توانیم برویم زیرا طبق قوانین آنجا اگر تست بازیکنی مثبت شود، همه اعضای تیم باید قرنطینه شوند. 15 روز. “

فرناندز در پاسخ به این سوال که آیا این بیماری مربوط به بازی با تیم عراق است یا خیر؟ وی گفت: او هیچ علاقه ای به مسابقه نداشت، قبل از بازی اول الله کرم درگیر بود و فکر می کردیم آنفولانزا است، اما ظاهرا موضوع جدی تر بود. سایر بازیکنان پیوستند. بازیکنان علائم نزدیک به آنفولانزا داشتند اما از آنها خواسته شد که آزمایش شوند. دیروز در بازی با عراق چند بازیکن داشتیم که وضعیتشان خوب نبود.

وی افزود: زمانی که الله کرم را به خانه فرستادیم، او اعلام کرد که خانواده های آنها نیز درگیر این موضوع هستند. بازیکنان وضعیت بدی ندارند. در شرایط سختی نیستند، اما تب و بدن درد دارند.

سرمربی تیم ملی هندبال گفت: باید امروز در تمرین می بودید اما بازیکنان مریض شدند و امروز و فردا به آنها استراحت دادیم و اگر شرایط بهتر شود قول می دهم دوباره به اردوی تیم ملی برسیم. “

فرناندز در پاسخ به این سوال که آیا نگران انحلال ارتش رومانی نیست و چه طرح جایگزینی در پیش است؟ او گفت: «برنامه رومانی لغو شده است. ما برنامه جایگزین داریم و با عراق و عمان بازی خواهیم کرد. از آنجایی که عمان در اصفهان است، هماهنگ کردیم تا در صورت امکان دو بازی انجام دهیم. یک طرح جایگزین برای رومانی که من اعلام کردم.

سرمربی تیم ملی هندبال درباره وضعیت برادران استکی برای حضور در اردوی تیم ملی کشورمان یادآور شد: الله کرم استکی در این اردو حضور داشت و ایده من این بود که از او در مسابقات رومانی استفاده کنم تا به بهبودی کامل برسم. . . نمی خواستم فشار اردوی 10 روز قبل را تحمل کنم و دوباره در رومانی تحت فشار باشم. بعد از سه روز تمرین زانو درد داشت و می خواستم استراحت کند. سجاد استکی هم در کویت بازی می کند. زانویش درد خفیفی داشت و به ما فرصت بهبودی داده شد. مشکلی نیست، او 11 دی به تیم خواهد پیوست و در کنار ما خواهد بود.

وی همچنین با توجه به اقدامات لازم برای نظارت بر نکات بهداشتی خاطرنشان کرد: کودکان در هتل آکادمی اسکان داده می شوند، هرکس کمترین ناراحتی را احساس کند تحت نظر است و در اتاق خود آماده است. کودکان هم دوز دوم و هم سه دوز واکسیناسیون دریافت کردند. ما همچنان در تلاشیم تا شرایط و ضوابط بهتری برای آنها پیدا کنیم و دائماً نکات بهداشتی را به آنها یادآوری می کنیم. علاوه بر ورزش، سایر مواقع کودکان همیشه از ماسک استفاده می کنند.

مانوئل در نهایت گفت: باید با کرونا زندگی کرد، بهترین بازیکن دنیا در تیم فرانسه هم کرونا دارد. این یکی از چیزهایی است که نمی توانیم چیز زیادی به آن اضافه کنیم. امیدوارم مشکلات کمتری در این زمینه داشته باشیم و از فردا بتوانیم به کار خود ادامه دهیم.

نصیر سلیمی سرپرست تیم ملی هندبال گفت: نکته جالب این است که تست همه بازیکنان منفی بود و هیچ تست مثبتی ندادیم. در حال حاضر 7 نفر به آنفولانزا مبتلا هستند. تمام هزینه های سفر به رومانی بازپرداخت شد. بلیت سفر، ناهار، شام و … تهیه شده بود که به دلیل چند مورد آنفلوآنزا این سفر لغو شد.

دیدگاهتان را بنویسید