افزایش نرخ تبدیل در بین دانش آموزان


حضرت فاطمه زهرا (س) برای همه انسانهای آزاده در همه اعمال و اعمال انسانی و الهی خود که فراتر از حقیقت آشکار از تشنگی نمی میرد، الگو و راهنمای است. زهرا مرضیه (س) در شور، صبر، فداکاری، شجاعت، اخلاص و صداقت و با هزاران صفت انسانی نمونه بی نظیری است. غیر از این فضایل و مناقب، ارزش آن برای امامت لازم نیست. بنابراین عمل و اندیشه و حتی وجود حضرت زهرا (س) معیار و معیاری بسیار قطعی برای همه انسانهای مؤمن است.

در ضیافت ایثار با حضور حضرت فاطمه (س) دیداری با آیت الله «سید رضا حسینی مازندرانی» استاد فرقه و تولیت فرقه امام حسین (ع) در شهرستان برگزار شد. ری. را می توان در زیر خواند.

درباره وقایع قبل از تولد هرتز.

سوره کوثر بر صدیقه طاهره است. حضرت محمد (ص) تا زمان حیات حضرت خدیجه (س) با زن دیگری ازدواج نکرد و حضرت علی (ع) تا زمانی که حضرت فاطمه (س) زنده بود با زن دیگری ازدواج نکرد.

حضرت خدیجه (س) دارای مقام و عظمت و شخصیت والایی بود و یکی از چهار زن شریف جهان بود. حضرت خدیجه (س) اولین زنی بود که به اسلام ایمان آورد و در همه کارها و دردها و مصائب در کنار پیامبر گرامی اسلام (ص) بود.

در سیره رسول خدا آمده است که روزی در میان یارانش نشسته بود، ناگهان گربه ای از وحی آمد و به او دستور داد که چهل شب و روز به خانه خدیجه نرود. امام به خانه فاطمه بنت اسد (مادر امیرالمومنین) رفت. بعد از 40 روز به خانه حضرت خدیجه (س) رفتیم، دیدیم بانوی احمقی مثل فاطمه (س) به دنیا آمده است. وقتی مرد و زن متقی در کنار هم با تقوا و نماز و ایمان به خدا و معاد زندگی کنند، فرزندان صالح و نیکوکار خواهند داشت. حلال خواری نیز از دیگر موضوعاتی است که در تربیت فرزند صالح و پیامبر اسلام و حضرت ح. و هرتز آیا فاطمه (س) صدف را می‌گذارد و دنبال می‌کند؟

پیامبر اسلام در مورد مقام حضرت فاطمه (س) چه فرمودند؟

حضرت فاطمه (س) و حضرت خدیجه علی رغم حضورشان در عرصه های سیاسی و اجتماعی، در ازدواج و تربیت فرزندان صالح کوشا بودند. آنها هم همیشه با حجاب هستند و حضورشان در عرصه های سیاسی و اجتماعی این گونه نیست.

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله از حضرت فاطمه (س) و حز. . پیامبر خدا (ص) نیز به جبرئیل فرمود که بر من و خدیجه سلام برسان و او را به بهشت ​​جاویدان بشارت ده، زیرا این پیام به خدیجه رسید و گفت خدا اوست. سلام و درود بر جبرئیل. غذای بهشتی و تولد فاطمه.

پیامبر اسلام در مورد مقام حضرت فاطمه (س) چه فرمودند؟

حضرت فاطمه (س) و حضرت خدیجه علی رغم حضورشان در عرصه های سیاسی و اجتماعی، در ازدواج و تربیت فرزندان صالح کوشا بودند. آنها هم همیشه با حجاب هستند و حضورشان در عرصه های سیاسی و اجتماعی این گونه نیست.

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله از حضرت فاطمه (س) و حز. . پیامبر خدا (ص) نیز به جبرئیل فرمود که بر من و خدیجه سلام برسان و او را به بهشت ​​جاویدان بشارت ده، زیرا این پیام به خدیجه رسید و گفت خدا اوست. سلام و درود بر جبرئیل. غذای بهشتی و تولد فاطمه.

روایت شده که حضرت فاطمه (س) در شکم مادرش صحبت می کرد، توضیح می دهید؟

به بنده خدا صادق گفت: تولد فاطمه چگونه بود؟ فقال «خدیجه لما تزوج قطعاً قدر نعمت رسول خدا (ص) هجرت نسوه مکتب یدخلن فکن لا لا لا یترکن حضت تدخل یسلمن سا سا فستوهشت خدیجه لزلک و کهن جزه و غم حضره.

اردک بفتمه به کنت و کانت حمله کرد فاطمه ثدشا من و تسبرها دعوت تیو رسول الله رسول الله یوما فدخل فسم خدیجه ثدس برای بسیاری فقال فاطمه: من تدسین یا خدیجه؟

گفت: شیاطینی که در رحم هستند یکی هستند.

قَالَ: یا خَدِیجَةُ هَذَا جَبْرَئِیلُ یُخْبِرُنی. [یُبَشِّرُنِی‌] أَنَّهَا أُنْثَی و أَنَّهَا النَسِمَةُ [النَّسْلَةُ] الطهرح المیمونه و الله تئالا سیجل سیجل من اولاد من امتت و یجلهم خلفاه فی رژ پس از پایان وحیه.

مفضل بن عمر که از شاگردان و اصحاب امام صادق (علیه السلام) بود از او پرسید: ولادت حضرت فاطمه (س) فرزند رسول خدا چگونه بود؟ حضرت در پاسخ فرمودند: بله، چون پیامبر خدا با خدیجه ازدواج کرد، زنان مکه او را طلاق دادند و به خانه خدیجه نرفتند و به او سلام نکردند. اگر زنی وارد خانه خدیجه می‌شد، مورد سؤال و اثبات قرار می‌گرفت، زیرا از ایمان خود به‌ویژه به خاطر قتل رسول خدا می‌ترسید تا اینکه فاطمه زهرا (س) را باردار شد. در این هنگام فاطمه با مادر خود در رحم صحبت کرد و او را به صبر توصیه کرد، اما خدیجه این راز را از پیامبر پنهان کرد. روزی که پیامبر وارد خانه شد، صدای خدیجه را شنید که با شخصی صحبت می کرد و از او پرسید: خدیجه با چه کسی صحبت کرد؟ پیامبر خدا فرمود یا خدیجه! این برادرم جبرئیل است و به من خبر می دهد که این جنین دختر است و نسل های پاکی از او به دنیا می آیند و نسل من نیز از آن دختر خواهد بود و ائمه و خلفای خدا در روی زمین نیز از او و اولاد او متولد خواهند شد. . آینده.

هرتز فاطمه (س) چگونه ازدواج کرد؟ پیامبر گرامی اسلام (ص) چه نقشی را برای حضرت فاطمه (س) و حضرت علی (ع) در زندگی مشترکشان تبیین کرد؟

خداوند 124 هزار پیامبر را مبعوث کرد که خاتم آنها محمد خاتمی و دارای ویژگیهای خاص و ویژه است و پس از او حضرت علی (ع) نیز در همین وضعیت قرار دارند. در مورد ازدواج حضرت فاطمه (س) باید بگوییم که اگر خداوند حضرت علی (ع) را نمی‌آفرید، فاطمه را نمی‌آفرید و همچنین اگر فاطمه را نمی‌آفرید، علی را نمی‌آفرید. زیرا این دو نیز کافو هستند.

در سنی که دختران را زنده به گور می کردند، خداوند دختر را به حضرت محمد (ص) داد و چنان مقامی به او داد که یکی از بهترین زنان جهان و ماه های جمادی الاول و جمادی الاول شد. -ثانی به حضرت فاطمه.س) منصوب شده اند، مقامی که خداوند به حضرت فاطمه داده است بسیار والا و بزرگ است.

امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) نزد پیامبر گرامی اسلام می روند و از وظایفشان در زندگی مشترک می پرسند. پیامبر خدا[dirûd û silavên Xuda lê bin]به امام علی(ع) فرمود: کار را در بیرون انجام بده و دخترم فاطمه نیز کارهای داخل خانه را انجام دهد. فاطمه عزیز از این نوع تقسیم شغل بسیار خوشحال شد، آیا زنان امروز ما در جامعه چنین برخوردی با موضوع خواهند داشت؟ پیامبر اسلام خطاب به فاطمه فرمود که مرد خارجی او را نبیند و او مرد خارجی را نبیند. اینها همه درس هایی است که زنان و مردان ما باید به آن توجه کنند.

اهل بیت (علیهم السلام) به ویژه حز. فاطمه (س) و امام علی (ع) چگونه می توانند در ازدواج الگو باشند؟

خداوند به انسان دو قوه عقل و شهوت داده است که اگر راه راست را در پیش گرفت و به خاطر تقوا فرمان خدا را اطاعت کرد، مقامی بالاتر از فرشتگان پیدا می کند; پس باید با تهذیب و تکامل نفس و ترس از ائمه اطهار علیهم السلام برای رسیدن به چنین مقامی تلاش کنیم.

در جامعه امروزی فساد وارد جامعه شده و زنان متدین و پاک به ندرت دیده می شوند. این همه شهید و اسیر برای حجاب ما داده اند، هنوز خیلی ها شهید می شوند. بنابراین باید به این دسته از ارزش های دینی و اخلاقی توجه کنیم.

اگر ازدواج نکرده اید و قصد تشکیل خانواده را دارید، در مورد همسر آینده خود به خوبی تحقیق کنید و تا هفت نسل از او مراقبت کنید. قبلا راه خوبی برای ازدواج وجود داشت و موضوع تحقیق و شناخت خانواده بسیار جدی بود، اما امروز ازدواج تبدیل به کوچه و کویر شده است. بنابراین نرخ همبستگی افزایش یافته است. وقتی مرد و زن وارسته زندگی مشترک خود را با تقوا و نماز و ایمان به خدا و معاد با تحقیق و شناخت کامل آغاز کنند، مشکلاتشان کم می شود.

برخی از دانشجویان نیز ازدواج می کنند و شکست می خورند و متاسفانه آمار طلاق در بین دانشجویان افزایش یافته است. حضرت فاطمه معصومه (س) بدون اینکه ازدواج کند به رحمت او رفت چون خوب نبود. با اینکه دختر امام بودند و برادرشان هم امام بود، اما چون با کسی ازدواج نکرده بودند. طلاب مذهبی، مذهبی و ولایی باید بر پایه دختری مذهبی با ریشه و ریشه باشند و در ازدواج و انتخاب همسر دقت کنند.

رفتار حضرت محمد (ص) در ازدواج آنها و حضرت خدیجه (س) چگونه بود؟

حضرت محمد صلی الله علیه و آله هنگام نشستن در مجالس زنان و شنیدن نام خدیجه اشک می ریخت. پیامبر اسلام که به عظمت 114 سوره بر او نازل شده و خاتم انبیا است، برای همسرش احترام زیادی قائل است. پیامبر اسلام می فرمایند زنی مثل خدیجه را ندیده ام. او در تمام سختی ها و سختی ها همیشه همراه پیامبر بود و این نیز در زمانی است که پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم می فرماید آنچه بر من جفا شده است، به هیچ یک از 124 هزار پیامبر به اندازه من ظلم نشده است و این نیز نشان می دهد. . که حضرت خدیجه این سختی را با پیامبر تحمل کرد.

دیدگاهتان را بنویسید